Actionline

Τα Ναι και τα Οχι στην επικοινωνια πωλησεων

Μην χρησιμοποιείτε πολύ τις επόμενες φράσεις:

Λυπάμαι  (δείχνει αδυναμία)

Σας ευχαριστώ για την ευκαιρία που μου δώσατε να σας εξυπηρετήσω  (φράση robot)

Όταν εσείς έχετε ώρα  (προσπαθήστε να ορίζετε ημέρα και ώρα για την κάθε επαφή)Αν έχετε την καλοσύνη..   (η φράση αυτή δεν είναι αρκετά δυνατή)

Ελπίζω..   (όχι αρκετά σαφής φράση)

Αν δεν είναι δύσκολο για σας  (η φράση αυτή δείχνει αδυναμία)




  • Mην χρησιμοποιείτε cliches
  • Όταν ευχαριστείτε κάποιον πρέπει να είστε σύντομοι και επικεντρωμένοι στο κύριο σημείο.
  • Μην προσκαλείτε το κοινό σας να σας τηλεφωνήσει για τυχόν ερωτήσεις που μπορεί να έχει.
  • Σκεφτείτε τη σημασία των λέξεων σας πριν τις χρησιμοποιήσετε στους πελάτες.
  • Μην περιμένετε τους πελάτες σας να σας καλέσουν.
  • Χρησιμοποιείτε δυνατές λέξεις όπως απόφαση, συνάντηση, δραστηριοποίηση, υπόδειξη.
  • Προσπαθείτε πάντα να τελειώνετε με δυνατές φράσεις.
  • Χρησιμοποιείτε υστερόγραφα σαν διεγερτικά για τη δημιουργία δράσης.
Scroll to Top