Γενικός Κανονισμός Λειτουργίας Contact Center

  • Διατηρείται τον χώρο του γραφείου σας, καθώς και τους κοινόχρηστους χώρους στην καλύτερη δυνατή κατάσταση.
  • Θα πρέπει να βρίσκεστε στις εγκαταστάσεις του Contact Center τουλάχιστον 10’ λεπτά νωρίτερα από την ώρα έναρξης της βάρδιάς σας. Το ωράριο εργασίας  είναι η ώρα που θα πρέπει να είστε login & πάνω από όλα έτοιμοι να διαχειριστείτε την πρώτη σας κλήση.
  • Στο χώρο του Contact Center θα πρέπει να μιλάτε χαμηλόφωνα.
  • Δεν επιτρέπεται η χρήση κινητών τηλεφώνων στο χώρο του Contact Center.
  • Δεν επιτρέπεται το φαγητό στις θέσεις εργασίας. Όσον αφορά στα ροφήματα (νερό, καφές κλπ) αυτά θα πρέπει να διατηρούνται σε δοχεία τα οποία ασφαλίζουν (π.χ. shaker, μπουκαλάκια με νερό).
  • Δεν επιτρέπεται το κάπνισμα στους χώρους του Contact Center .
  • Υπάρχει ο χώρος  εκτός του κτιρίου τον οποίο και μπορείτε να εκμεταλλευτείτε στις ώρες διαλειμμάτων για κάπνισμα και φαγητό.
  • Σέβομαι τους συνάδελφους και τηρώ τους κανόνες και διαδικασίες της Τράπεζας