Actionline- Περιγραφή εργασιών

Ευέλικτες λύσεις – Μείωση κόστους – Αύξηση ικανοποίησης πελατών 
Η Actionline χρησιμοποιεί την μέθοδο outsourcing για να σας προσφέρει τον σχεδιασμό, την υλοποίηση και τη διαχείριση όλων των λειτουργιών ανθρωπίνου δυναμικού με πολύ χαμηλό κόστος χρησιμοποιώντας τα πιο προχωρημένα τεχνολογικά συστήματα στις διεθνείς αγορές.

Οι υπηρεσίες μας

  • Ολοκληρωμένες λύσεις διάθεσης προσωπικού.
  • Εύρεση προσωπικού μικρής εργασιακής εμπειρίας.
  • Διερεύνηση των αναγκών του πελάτη και προσφορά ανεξάρτητης αντικειμενικής λύσης προσαρμοσμένης αποκλειστικά στις ανάγκες του.
Συστήματα απόδοσης & ανάπτυξης προσωπικού
  • Συστήματα ανταμοιβών
  • Έλεγχος και οργάνωση ανθρωπίνου δυναμικού
  • Ανάπτυξη εταιρικής φιλοσοφίας
Έλεγχος και οργάνωση διαχείρισης ανθρωπίνου δυναμικού
  • Μετά από συστηματικό έλεγχο και αξιολόγηση υποβάλλουμε προτάσεις βελτίωσης για τη διαχείριση του ανθρωπίνου δυναμικού
  • Προγράμματα ειδικά για συγχωνεύσεις και εξαγορές επιχειρήσεων    
Υπηρεσίες CRM (Customer Relationship Management)

·           Υπηρεσίες υποδοχής εισερχομένων κλήσεων
·           Infolines
·           Customer Care (Εξυπηρέτηση πελατών)
·           Help desk (τεχνική υποστήριξη)
·           Claim management (διαχείριση και εξυπηρέτηση πελατών)
·           Order management (λήψη, καταχώρηση, διεκπεραίωση παραγγελιών)
·           Υποστήριξη εκδηλώσεων, σεμιναρίων, events
·           Outbound (υπηρεσίες διενέργειας εξερχομένων κλήσεων)
·           Telesales (promotion-products/services)
·           Database enrichment/enlargement (επιβεβαίωση και εμπλουτισμός βάσης δεδομένων)
·           Ασφάλεια βάσης δεδομένων
·           Παρακολούθηση και διεξαγωγή ενεργειών direct marketing
·           Υπηρεσίες back office (για τμήματα πωλήσεων)
·           Data entries (ηλεκτρονικές καταχωρήσεις)
·           Card Holders Services – (Διαχείριση πιστωτικών καρτών)
·           Διαχείριση επικοινωνίας (fax, email)
·           Επεξεργασία υλικών προώθησης και διαφήμισης
·           Support σε διαφορετικές γλώσσες
Ένα σωστό call center σας προσφέρει
·           Υψηλές αποδόσεις
·           Σωστά εκπαιδευμένους agents που προσδιορίζουν και λύνουν critical issues
·           Μικρότερο χρόνο για σχεδιασμό και εκτέλεση των projects