Τα πιο συνηθισμενα λαθη στο Telemarketing

Το Telemarketing ασχολείται με τις πωλήσεις από το τηλέφωνο. Υπάρχουν δύο μορφών κλίσεις, αυτές που πραγματοποιούν οι εταιρίες με σκοπό να πουλήσουν κάτι και αυτές που που καλούν οι πελάτες για να αγοράσουν το προϊόν. Το αίτημα εκ μέρους του καταναλωτή να πραγματοποιήσει την αγορά μπορεί να έρθει ως αποτέλεσμα μιας μορφής διαφήμισης, όπως η αλληλογραφία.
Δεν υπάρχει καμία απολύτως αμφιβολία ότι η συστηματική χρήση του τηλεφώνου ήταν κάποτε μια πολύ καλή στρατηγική marketing. Ωστόσο, υπάρχει μια πολύ λεπτή γραμμή μεταξύ του να πείσεις τους πελάτες να δοκιμάσουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σου και στο να τον ενοχλείς. Το ποσό των χρημάτων που δόλια το telemarketing στερεί από τους καταναλωτές υπολογίζεται κάθε χρόνο στα 40 δις δολαρίων. Όμως, αν και δόλια κάποιοι παραβιάζουν το νόμο, είναι ευθύνη του καταναλωτή να αναγνωρίζει τα ύποπτα προϊόντα, γιατί κανείς δεν μπορεί να αναγκάσει ένα άλλο πρόσωπο μέσω του τηλεφώνου σε κάνει μια αγορά.
Το τεράστιο λάθος που κάνουν οι telemarketers είναι ότι καλούν οποιοδήποτε αριθμό σε οποιαδήποτε λίστα, ελπίζοντας να επιτύχουν κάτι, αντί να στοχεύουν προσεκτικά στα άτομα που θα έχουν τις περισσότερες πιθανότητες να κάνουν αγορές. Κάθε καμπάνια πρέπει να πληροί δύο σημαντικές προϋποθέσεις, η εκστρατεία να είναι επαγγελματική και εξαιρετικά στοχευμένη, διαφορετικά ο κίνδυνος βλάβη της φήμης της επιχείρησής και η σπατάλη πόρων είναι πολύ υψηλή.
Είναι εξαιρετικά σημαντικό η καμπάνια της επιχείρησής σας να είναι στα χέρια αξιόπιστων εταιριών τηλεμάρκετινγκ ή τηλεφωνικών κέντρων με αποδεδειγμένες ικανότητες. Αυτό αποτελεί απαραίτητη προϋπόθεση, όταν πρόκειται για την ευημερία και τη φήμη της επιχείρησής σας.