Actionline

Back Office Εξυπηρέτηση Πελατών

ΥΠΟΒΟΛΗ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟΥ

🏢 Σχετικά με την Actionline

 

Η Actionline είναι μια Ελληνική εταιρεία που προσφέρει ολοκληρωμένες λύσεις HR – Recruitment από το 2011.  Ως υποψήφιος, αποκτάς πρόσβαση σε έργα διαφορετικών κλάδων και μεγάλες εταιρείες, ενώ η ομάδα μας αναλαμβάνει ενεργό ρόλο στην υποστήριξη της επαγγελματικής σου διαδρομής.

Αναζητάμε για λογαριασμό πελάτη μας, μεγάλη τράπεζα, υποψήφιο εξυπηρέτησης πελατών, που επιθυμούν να ενταχθούν σε ένα δυναμικό περιβάλλον.

 

📌Τοποθεσία: Θήβα

📍   Μοντέλο:  On-site

🗓️ Ημέρες:  5νθήμερη, Δευτέρα έως Κυριακή

🕗 Ωράριο: 08:00-16:00

 

🎯 Θα αναλάβεις:

  • Την εξυπηρέτηση υφιστάμενων πελατών μέσω email και chat παρέχοντας πληροφορίες και λύσεις
  • Την καταγραφή πληροφοριών και ενημέρωση των συστημάτων της Τράπεζας
  • Την υποστήριξη των καταστημάτων της τράπεζας
  • Την συνεργασία με άλλα τμήματα για την επίλυση σύνθετων ζητημάτων
  • Την παροχή εξαιρετικής εξυπηρέτησης, χτίζοντας σχέσεις εμπιστοσύνης

Τι ζητάμε

  • Πολυ καλό χειρισμό της γλώσσας γραπτά και προφορικά
  • Καλή γνώση αγγλικών και MS Office
  • Υπομονή και ικανότητα διαχείρισης δύσκολων καταστάσεων
  • Επιθυμητή προϋπηρεσία στην εξυπηρέτηση πελατών

 

🎁 Τι προσφέρουμε

  • Αμοιβή 1100€ μικτά για 8ωρη, πενθήμερη απασχόληση
  • Εκπαίδευση 1-2 μηνών σε σύγχρονες εγκαταστάσεις
  • Σταθερό περιβάλλον εργασίας σε κορυφαίο τραπεζικό οργανισμό

 

📌 Αναρωτιέσαι αν η θέση σου ταιριάζει;

Συμπλήρωσε το ερωτηματολόγιο αυτοαξιολόγησης εδώ 👉 Ερωτηματολόγιο

 

📩 Πώς να κάνεις αίτηση

Αν θέλεις να κάνεις το επόμενο βήμα στην καριέρα σου, κάνε την αίτησή σου τώρα!

Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μας στο [email protected]  📧

💡 Αν έχεις απορίες, μπορείς να επικοινωνήσεις με το τμήμα Recruiting στο 210 3637822

ΥΠΟΒΟΛΗ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟΥ

Σχετικες αγγελίες

Scroll to Top