Διατηρείται τον χώρο του γραφείου σας, καθώς και τους κοινόχρηστους χώρους στην καλύτερη δυνατή κατάσταση.
Θα πρέπει να βρίσκεστε στις εγκαταστάσεις του Contact Center τουλάχιστον 10’ λεπτά νωρίτερα από την ώρα έναρξης της βάρδιάς σας. Το ωράριο εργασίας είναι η ώρα που θα πρέπει να είστε login & πάνω από όλα έτοιμοι να διαχειριστείτε την πρώτη σας κλήση.
Στο χώρο του Contact Center θα πρέπει να μιλάτε χαμηλόφωνα.
Δεν επιτρέπεται η χρήση κινητών τηλεφώνων στο χώρο του Contact Center.
Δεν επιτρέπεται το φαγητό στις θέσεις εργασίας. Όσον αφορά στα ροφήματα (νερό, καφές κλπ) αυτά θα πρέπει να διατηρούνται σε δοχεία τα οποία ασφαλίζουν (π.χ. shaker, μπουκαλάκια με νερό).
Δεν επιτρέπεται το κάπνισμα στους χώρους του Contact Center .
Υπάρχει ο χώρος εκτός του κτιρίου τον οποίο και μπορείτε να εκμεταλλευτείτε στις ώρες διαλειμμάτωνγια κάπνισμα και φαγητό.
Σέβομαι τους συνάδελφους και τηρώ τους κανόνες και διαδικασίες της Τράπεζας