Actionline

Γέρακας

Administrative Assistant

Actionline, in collaboration with a major banking institution, is seeking an Administrative Assistant to support a General Manager in a modern and well-organized office environment located in Gerakas. Key Responsibilities: Organizing and managing the daily agenda (meetings, communication, scheduling). Handling correspondence, documents, and filing systems. Preparing reports and internal presentations. Supporting workflow processes and tracking …

Administrative Assistant Read More »

Bank Personal Assistant

H Actionline αναζητάει για πελάτης της μεγάλη Τράπεζα Bank Personal Assistant στην περιοχή του Γέρακα. Ο κατάλληλος υποψήφιος θα έχει ενεργό ρόλο στην υποστήριξη της εύρυθμης λειτουργίας της Μονάδας και θα αναλάβει κρίσιμα καθήκοντα για την οργάνωση και επίβλεψη των δραστηριοτήτων της. Κύριες Αρμοδιότητες: Συμβολή στην εύρυθμη λειτουργία της Μονάδας μέσω κατάλληλου χειρισμού και κατανομής …

Bank Personal Assistant Read More »

Scroll to Top