Η χρονιά που πέρασε δημιούργησε νέες συνιστώσες δυνάμεις που επηρεάζουν την επιχειρηματική λειτουργία των τραπεζών. Το contact center δέχεται την επίδραση όλων των νέων συνιστωσών και αναμένεται να υποστεί σημαντικές μεταβολές. Σχεδόν 15 χιλιάδες εργαζόμενοι στην Ελλάδα έχουν ως μοναδικό αντικείμενο εργασίας την απάντηση τηλεφωνικών κλήσεων ή emails που αφορούν συνήθως την εξυπηρέτηση των πελατών…
Περισσότερα
Call Center παροχή αποτελεσματικής εξυπηρέτησης πελατών
Όταν έχετε ερωτήσεις ή προβλήματα σχετικά με ένα προϊόν ή μια υπηρεσία, μπορείτε να καλέσετε στο κέντρο εξυπηρέτησης πελατών και εκπρόσωποι θα απαντήσουν στις ανάγκες σας. Οι εκπρόσωποι αυτοί βρίσκονται σε ένα τηλεφωνικό κέντρο, το οποίο είναι ένα γραφείο στελεχωμένο με εκπροσώπους που λαμβάνουν ή να κάνουν τις κλήσεις. Είναι εξοπλισμένο με ηλεκτρονικούς υπολογιστές και…
Περισσότερα
Τα πιο συνηθισμενα λαθη στο Telemarketing
Το Telemarketing ασχολείται με τις πωλήσεις από το τηλέφωνο. Υπάρχουν δύο μορφών κλίσεις, αυτές που πραγματοποιούν οι εταιρίες με σκοπό να πουλήσουν κάτι και αυτές που που καλούν οι πελάτες για να αγοράσουν το προϊόν. Το αίτημα εκ μέρους του καταναλωτή να πραγματοποιήσει την αγορά μπορεί να έρθει ως αποτέλεσμα μιας μορφής διαφήμισης, όπως η αλληλογραφία.…
Περισσότερα
Actionline & CRM
Η τεχνολογία CRM μετατρέπει τα τηλεφωνικά κέντρα σε κέντρα επικοινωνίας της επόμενης γενιάς τα οποία προσφέρουν προηγμένες δυνατότητες πωλήσεων και εξυπηρέτησης που απαιτούν : Υποστήριξη για όλα τα κανάλια επικοινωνίας Παρέχει προηγμένη τηλεφωνική ροή και ανάθεση Προσφέρει τηλεφωνία ενσωματωμένη με τεχνολογία υπολογιστών (CTI) Διασφαλίζει πλήρη διαχείριση απάντησης μέσω e-mail Στοχεύει σε κατηγορίες πελατών χρησιμοποιώντας συγκεκριμένα κριτήρια Μετρά, παρακολουθεί και αναπροσαρμόζει την αποτελεσματικότητα…
Περισσότερα