Blog

Υπηρεσίες Collection από την ActionLine

         Η Actionline παρακολουθώντας τις σύγχρονες τάσεις τις αγοράς (τοπικής και παγκόσμιας) και τις νέες ανάγκες που προκύπτουν, έχει προσθέσει στις δραστηριότητες της, τις πιο αποτελεσματικές τεχνικές εισπράξεων, χρησιμοποιώντας νέα προηγμένη τεχνολογία και σύγχρονα προγράμματα πρόσληψης και εκπαίδευσης ανθρώπινου δυναμικού.       Η διαχείριση του χαρτοφυλακίου σας από την Action Plan θα βασιστεί…
Περισσότερα

Contact Center – χρόνος εργασίας & άδειες

Κατηγορίες Αδειών:ΚανονικήΑσθενείαςΦοιτητικήΓάμουΓονικήΆσκησης Εκλογικού ΔικαιώματοςΑ. Κανονική Άδεια• Κάθε εργαζόμενος που έχει κλείσει 12 μήνες εργασίας στην εταιρία δικαιούται 20  ημέρες κανονικής άδειας.• Κάθε εργαζόμενος που έχει κλείσει 24 μήνες εργασίας στην εταιρία δικαιούται 21   ημέρες κανονικής άδειας.• Κάθε εργαζόμενος που έχει κλείσει 36 μήνες εργασίας στην εταιρία δικαιούται 22   ημέρες κανονικής άδειας.Σημείωση: Κανονική άδεια…
Περισσότερα

Γενικός Κανονισμός Λειτουργίας Contact Center

Διατηρείται τον χώρο του γραφείου σας, καθώς και τους κοινόχρηστους χώρους στην καλύτερη δυνατή κατάσταση. Θα πρέπει να βρίσκεστε στις εγκαταστάσεις του Contact Center τουλάχιστον 10’ λεπτά νωρίτερα από την ώρα έναρξης της βάρδιάς σας. Το ωράριο εργασίας  είναι η ώρα που θα πρέπει να είστε login & πάνω από όλα έτοιμοι να διαχειριστείτε την…
Περισσότερα

Actionline- Περιγραφή εργασιών

Ευέλικτες λύσεις – Μείωση κόστους – Αύξηση ικανοποίησης πελατών  Η Actionline χρησιμοποιεί την μέθοδο outsourcing για να σας προσφέρει τον σχεδιασμό, την υλοποίηση και τη διαχείριση όλων των λειτουργιών ανθρωπίνου δυναμικού με πολύ χαμηλό κόστος χρησιμοποιώντας τα πιο προχωρημένα τεχνολογικά συστήματα στις διεθνείς αγορές. Οι υπηρεσίες μας Ολοκληρωμένες λύσεις διάθεσης προσωπικού. Εύρεση προσωπικού μικρής εργασιακής εμπειρίας.…
Περισσότερα