Blog

Γενικός Κανονισμός Λειτουργίας Contact Center

Διατηρείται τον χώρο του γραφείου σας, καθώς και τους κοινόχρηστους χώρους στην καλύτερη δυνατή κατάσταση. Θα πρέπει να βρίσκεστε στις εγκαταστάσεις του Contact Center τουλάχιστον 10’ λεπτά νωρίτερα από την ώρα έναρξης της βάρδιάς σας. Το ωράριο εργασίας  είναι η ώρα που θα πρέπει να είστε login & πάνω από όλα έτοιμοι να διαχειριστείτε την…
Περισσότερα

Actionline- Περιγραφή εργασιών

Ευέλικτες λύσεις – Μείωση κόστους – Αύξηση ικανοποίησης πελατών  Η Actionline χρησιμοποιεί την μέθοδο outsourcing για να σας προσφέρει τον σχεδιασμό, την υλοποίηση και τη διαχείριση όλων των λειτουργιών ανθρωπίνου δυναμικού με πολύ χαμηλό κόστος χρησιμοποιώντας τα πιο προχωρημένα τεχνολογικά συστήματα στις διεθνείς αγορές. Οι υπηρεσίες μας Ολοκληρωμένες λύσεις διάθεσης προσωπικού. Εύρεση προσωπικού μικρής εργασιακής εμπειρίας.…
Περισσότερα

Τι πρέπει να περιλαμβάνει ένας καλός επιχειρησιακός έλεγχος

Διαχείριση της ροής της εργασίας Μέτρηση του ιστορικού της ροής κλήσης Κίνηση των κλήσεων ανά χρονική περίοδο Διάρκεια κλήσεων Εποχικοί παράγοντες που επηρεάζουν τον όγκο των κλήσεων Άλλοι παράγοντες (π.χ. εμπορικές δραστηριότητες) Χρήση του λογισμικού για την πρόβλεψη της κίνησης των κλήσεων Πώς μπορείτε να μάθετε από τα λάθη στην πρόσκληση πρόβλεψης; Ευελιξία των πόρων για την…
Περισσότερα

Βασικές Αρχές του Call Center

Κάντε καλή πρώτη εντύπωση Χαιρετήστε με τον τόνο της φωνής σας και με το χαμόγελό σας Ακούστε ενεργητικά Να είστε διαθέσιμος Να έχετε την αίσθηση του επείγοντος Αν δε γνωρίζεται δε πειράζει..δεν ήρθε και το τέλος του κόσμου Είναι ευθύνη σας να βρείτε τις απαντήσεις που χρειάζονται Όταν εμείς λέμε δε ξέρω, είναι απελπισία για…
Περισσότερα