Blog

Τηλεφωνικά κέντρα στον τραπεζικό χώρο

Τα τελευταία χρόνια ολοένα και αυξάνονται οι κλήσεις προς τα κέντρα τηλεφωνικής εξυπηρέτησης των τραπεζών, προκειμένου οι πελάτες να έχουν πλήρη ενημέρωση για κάθε θέμα που τους απασχολεί. Kάθε τόσο ο κάθε επιχειρηματικός κλάδος παρασύρεται από τις εξελίξεις και τη μόδα που επιβάλλει τις απόψεις της.  Έτσι και ο Xρηματοασφαλιστικός και Tραπεζικός Kλάδος έχουν εισέλθει ομαδικά…
Περισσότερα

Outsourcing call centers

Εάν είστε ιδιοκτήτης μεγάλης επιχείρησης πιθανότατα έχετε ακούσει τις έννοιες call center και outsourcing. Αντί η επιχείρηση να εστιάσει μεγάλο μέρος της ενέργειας και της προσοχής της  στην υποστήριξη πελατών, αναθέτει αυτί το έργο σε άλλες εταιρίες. Αυτό σημαίνει πως η εταιρία μπορεί να επικεντρωθεί στις πιο σημαντικές εργασίες του σχεδιασμού και της παραγωγής. Οι…
Περισσότερα

Υπηρεσίες Collection από την ActionLine

         Η Actionline παρακολουθώντας τις σύγχρονες τάσεις τις αγοράς (τοπικής και παγκόσμιας) και τις νέες ανάγκες που προκύπτουν, έχει προσθέσει στις δραστηριότητες της, τις πιο αποτελεσματικές τεχνικές εισπράξεων, χρησιμοποιώντας νέα προηγμένη τεχνολογία και σύγχρονα προγράμματα πρόσληψης και εκπαίδευσης ανθρώπινου δυναμικού.       Η διαχείριση του χαρτοφυλακίου σας από την Action Plan θα βασιστεί…
Περισσότερα

Contact Center – χρόνος εργασίας & άδειες

Κατηγορίες Αδειών:ΚανονικήΑσθενείαςΦοιτητικήΓάμουΓονικήΆσκησης Εκλογικού ΔικαιώματοςΑ. Κανονική Άδεια• Κάθε εργαζόμενος που έχει κλείσει 12 μήνες εργασίας στην εταιρία δικαιούται 20  ημέρες κανονικής άδειας.• Κάθε εργαζόμενος που έχει κλείσει 24 μήνες εργασίας στην εταιρία δικαιούται 21   ημέρες κανονικής άδειας.• Κάθε εργαζόμενος που έχει κλείσει 36 μήνες εργασίας στην εταιρία δικαιούται 22   ημέρες κανονικής άδειας.Σημείωση: Κανονική άδεια…
Περισσότερα